zondag 25 januari 2015

Custom~made by Gien

Custom ~ made by Gien




Custom-made.... oftewel een sieraad maken op bestelling. Dat is zo leuk om te doen! Eigenlijk een van de allerleukste dingen. En dan helemaal als het niet alleen bedoeld is als versiering, maar ook als hulp om iemand beter in zijn vel te laten zitten.

De laatste tijd krijg ik steeds vaker verzoeken om sieraden met edelstenen op maat te maken. Voordat ik aan de slag ga, vraag ik om een korte beschrijving van dat waar je tegen aan loopt, zodat ik weet welke edelstenen ik het beste kan gebruiken. Ik verzamel al zo lang edelstenen kralen, dat ik ondertussen haast in een kristalwinkel woon!

Zo'n sieraad op maat kan een armband zijn of een ketting. Meestal maak ik Angelwings kettingen - een ketting met een engeltje van edelstenen-  of Angelwraps - een wrap armband met edelstenen en engelenenergie. De toegevoegde waarde van edelstenen is dat ze helende eigenschappen hebben, die je in kunt zetten ter ondersteuning van een groeiproces.

Ik maak niet alleen sieraden voor vrouwen, ook voor mannen en kinderen. Klinkt een sieraad op maat jou als muziek in de oren? Voor meer informatie mag je altijd een berichtje sturen: info@gienbygien.nl.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten