zondag 20 mei 2012

06 - Armbandjes




Nieuw voorraadje kralen, 'hot off the press'

Schoolreisjes & andere avonturen


Het is weer bijna die tijd van het jaar.... het einde van het schooljaar komt in zicht en mijn kleuter gaat voor het eerst op schoolreisje. Allemaal hartstikke spannend. Nou is mijn ventje een avonturier in hart en nieren, die overal op af stapt zonder mij in de gaten te houden. En met het schoolreisje ga ik niet eens mee *bibber*. Natuurlijk wil ik hem de ruimte geven, maar tegelijkertijd is het ook wel fijn als je niet alle controle verliest, toch? Wat is er dan handiger dan een vrolijk gekleurd kinderarmbandje met daarin mijn 06-nummer? En ik dacht, als ik toch bezig ben met vrolijke kraaltjes bestellen, koop ik er meteen een heleboel, want ik ben vast niet de enige mama met een avontuurlijke kind.



Vrolijke kleurtjes

De 06-armbandjes zijn vooralsnog verkrijgbaar in drie verschillende kleurencombinaties: blauw (zonder roosje ook leuk voor jongens), roze/paars of kokos. Ook kun je kiezen of je small (maatje kleuter), medium (maatje 7-8 jaar) of large (maatje 9-10 jaar) wilt. De cijferkralen komen dan tussen de kraaltjes, twee aan twee. Natuurlijk had ik ook foto's gemaakt van de roze en de blauwe versie MET cijferkralen, maar die hebben pootjes gekregen kan ik nergens meer vinden. De voorbeelden zelf liggen keurig in de kinderkledingwinkel de show te stelen, dus even een nieuwe foto schieten zit er helaas ook niet in. *grrr. Binnenkort nog maar even uit de winkel lenen dus*



Buitenland
Als je op vakantie gaat naar het buitenland, kan je er ook voor kiezen om 0031 toe te laten voegen.





Bestellen?
Ik heb een grote doos met prachtige kralen liggen, die graag vermaakt willen worden tot vind-je-kind armbandjes. Wil jij ook zo'n handig exemplaar voor je kind? Ga dan naar de webshop, klik op link en geef aan welke kleur en maat je wenst. En mocht je armbandje pootjes krijgen en kwijt raken, dan kan het gemakkelijk bij je terug  komen. Er staat immers een telefoonnummer in! Wat wil een mens nog meer....


Ik zeg: 'laat die schoolreisjes en vakantie maar komen!'



Groetjes,
Gien
www.gienbygien.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten